BranderPRO 2017 FAQ

Hier vind u alle meest gestelde vragen en antwoorden over het vernieuwde BranderPRO.

Ik heb eind 2016 een factuur gekregen voor mijn lidmaatschap, krijg ik dit terug?

  • De factuur die u eind 2016 kreeg was voor het lidmaatschap van 2016. bij BranderPRO factureren wij pas aan het einde van het jaar. U zult geen geld terugkrijgen.
 Blijft de familiedag bestaan?
  • Nee, in de huidige opzet zal de BranderPRO familiedag niet meer gehouden worden.
Welke modules vervallen er en welke blijven bestaan?
  • De modules Incassoservice en calculatiepakket blijven bestaand. De modules die komen te vervallen zijn BranderPRO EigenSite, autobelettering en autosticker zullen verdwijnen. Mocht u gebruik maken vande BranderPRO EigenSite, de ondersteuning richting gebruikers zal gewoon blijven bestaan.

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen, hoe kan dit?

  • Dat is uiteraard mogelijk. Wij hopen dat u dit jaar nog gebruik wilt maken van het nieuwe BranderPRO om te ervaren hoe het nieuwe lidmaatschap is. Mocht u dit niet willen dan kunt u dit laten weten via info@brander.nl

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie .

Sluiten